Bart Simpson merhaba arkadaslar, ya su superpatch 2-3 mac oynadiktan sorna oyundan atiyor!!! bu hataya cözüm bulan varmi? varsa cok sevinirim.
Elik Bu konuya mesajını yazabilirsin. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=79676&pagenumber=1&perpage=10