fatfat arkadaslar ya su fifa yı zorlaştıracak bi yama yok mu? su ana kadar hiç bi yamayla zorlaştıramadım. gene önüme gelene en az 7 atıyorum. karşı rakip de atak yapsın orta acsın sut ceksin pres yapsın istiyorum. bilen birisi varsa benim ve benim durumumdakiler için buraya koyarsa memnun oluruz....:confused:
fatfat onu denedim de genede kolay geliyor yine olmuyo.. daha da zor olcak bişi yok mu zevki çıkmıyo böle oyunun
fatfat bunu biliyorum kardeş bunu istedigin kadar yapıyosun ama cok fazla yapınca 30 tane gibi sut cekemiyo tutmuyo kaleyi ama onlar atak yapamıyo. onlar da atak yapsa iyi olur yani. ayrıca tesekkurler..
fatfat zaten online oynuyorum. başka bi işe yaramıyo. hamachi agım var. sölim gelmek isteyen varsa gelsin orda kapısalım. ad: fifa079 şifre: 1234
suptortion valla bu yamayıda geliştirecem tabiki ama ona da basit diyosan artık napim ben yani....ben kendim yaptım ama wc de genellikle hep yeniliyorum.....
fatfat ya ben 06 oynadım güseldi .. amma birtek seyden vazgecmem o da fifa 2005 en cok bunu oynuyorum 07 yi de ag üzerinden takılıyorum artık...