andariel arkadaşım sadece indirdiğin yamaların üzerine çift tıkla ve çalıştır. Yeni oyun açarken senden yamayı seçmeni istiyor sonra;)
andariel http://soccercenter.net/forum/konu/74673/FM-2007-Nasil-Yuklenir-Yamalar-nasil-yuklenir-Dil-ve-Oyunu-Acamama-Sorunu-Detayli-Anlatim-