Hentbol Erkekler 1. Lig Play-Off müsabakaları, 10 takımın katımıyla Mersin'de başladı. Gençlik ve Spor il Müdürü Emrullah Taşkın, yazılı açıklamasında, Türkiye Hentbol Federasyonunun faaliyet takviminde yer alan müsabakaların, Seyfi Alanya Spor Salonu'nda 2 grupta yapılan maçlarla başladığını belirtti.
Taşkın, 6 Mayıs tarihine kadar sürecek olan müsabakalarda İzmir Buca Spor, Yozgat Sağlık Gücü, Erzurum Aziziye Koleji, İstanbul Atacan, Jandarma Gücü, Erciyes Üniversitesi, Dost Spor, Muğla Spor, Keçiören Belediye Spor ve Rize Çaykur'un mücadele ettiğini kaydetti.