irreplaceable Evet, bir yanlışlık yok. EA firması, NBA Live serisinin yeni oyunu olan NBA Live 08'i duyurdu. Bu Seneki kapakta Wizard'ın yıldızı Gilbert Arenas Var. Sistem gereksinimleri ise henüz açıklanmadı. Kapak: Resimler (X Box 360 için) 3 Video: http://media.sports.ign.com/articles/784/784487/vids_1.html Hayırlı Olsun.
irreplaceable Oyunun grafikleri çok iyi olmuş gerçekten. Burda da Kapak yıldızı Arenasla röportajlar ve oyundan yeni videolar var İZLEYİN Ben Çok beğendim ;)
rapper Orjinal Mesajı Yazan: 4Fabregas Grafikler müthiş;) her zamanki gibi xbox için o grafikler..pcye böyle grafikler beklememek lazım
emre33 arkadaslar galıba ınternatıonasol teams (milli takım) da olacak ama turkiye yoq galıba :S omoko31
The Undertaker. OYUNDA:ewt bazı ulke takımları var ÖRN.CİN bile ama oyunda TURK takımı yok!malesef...http://www.gametrailers.com/player/23272.html
dede28 turkıyede orjınal oyun satılmadıgı ıcın ea yıne eskı senelerde fıfA da oldugu gıbı cezasını kesmıs olmalı
Anderlecht adamlar bizi niye koysunlarki oyuna, basketbolda hangi basarimiz var. herzaman sadece 5-6 sene önceki 2. ligi sayiyoruz. artik kendimizi herkesden üstün görmeyi birakalim.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: 1995muzaffer1905 neden pc yede böle yapmazlar kiiiii Yaparlar ama ekran kartın kaldırmaz.