suptortion Çok uğraştırdı hemde çokkk...ama bence çok temiz ve süper oldu...sizce? Bide gördüğünüz gibi bugün bitirdim ve hemen ortaya koyuyorum...bunu keşke herkes yapsa:D http://soccercenter.net/dosya/1314/Tumer-Metin-Yuz-Yamasi
_Emre91_ kardeş yama güzel bişi sorcam bu yamaları nasıl fifa07dosyalar bölümüne koyuyosun benim facepackıda yayınlamak istiyorumda orda?
gfbsilivri yaw abi hiç anlamıyorum niie herkes yaptığı formalara T.F.F logosu koyuyor?ama olsun bence güzel bir çalışma elerine sağlık yanlız şortlar filan biraz daha açık olursa süper olur siyah gibi olmuş.EMEGE SAYGİ
suptortion Orjinal Mesajı Yazan: gfbsilivri yaw abi hiç anlamıyorum niie herkes yaptığı formalara T.F.F logosu koyuyor?ama olsun bence güzel bir çalışma elerine sağlık yanlız şortlar filan biraz daha açık olursa süper olur siyah gibi olmuş.EMEGE SAYGİ Sanırım bu mesaj yannış yere geldi:Bu Tümer Tetin yüz yaması forma değil!:D