Orjinal Mesajı Yazan: pasaaslan
abi boşver yspms bişey cm oyunu bozuyo onun yüzünden fifayı kaç kere silip yükledim ızdırap çektiriyo aslında iyi bi program ama oyunu bozuyo
evet aynen katılıyorum çok süper bi program ama beni kanser ediyo,bir iki değişiklik yapıyorum direk oyunu etkiliyo, açmıyo felan,belgelerimdeki fifa dosyasını boşaltıyorum olmuyo,herşeyi denedim yine atıyo oyundan,fifayı silmekten bıkkınlık geldi artık dosyaları yedekledim,problem çıkınca direk en son dosyaya geri dönüyorum uğraştırıyo yani,yamalar çakışıyo onun için cm07 den tam randıman alamıyorum,şu monkeydragons'mu öyle bi program var ona geççem herhalde..