Demirören Fenerliler'i kovdu
Demirören Fenerliler'i kovdu
Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, maçın bitiş düdüğüyle birlikte üzüntüsünü şeref tribününde oturan Fenerbahçeli yöneticilerden çıkardı.
Karşılaşmayı yöneticilerle izleyen Başkan, tam yerinden kalktığı sırada, şeref tribününde bulunan televizyondan maçın özetini seyreden Fenerbahçeli yöneticileri gördü.
Takımının aldığı yenilgi ile gözleri dolan Başkan Yıldırım, öfkelendi. Hemen yanındakilere dönerek “Kapatın televizyonu” emrini verdi.
Bunun üzerine oradaki yetkililer hemen televizyonu kapattı. Televizyonun kapandığını gören Demirören, görevlileri tekrar çağırdı ve “Gözüm görmesin onları. Söyleyin çekip gitsinler” diye konuştu.
Başkan’ın isteği Fenerbahçeli yöneticilere iletildi. Bunun üzerine yöneticiler tribünü terk etti.