bart_ Güzel bir kamera şakası :) &eurl=http%3A%2F%2Fforum%2Eforzabesiktas%2Ecom%2Fviewtopic%2Ephp%3Ft%3D9581%26start%3D0">&eurl=http%3A%2F%2Fforum%2Eforzabesiktas%2Ecom%2Fviewtopic%2Ephp%3Ft%3D9581%26start%3D0