centerboys ya forumda bulunan bu dosyayı indir dim yaptım her dediğini şu anda oyunu açamıyor fifa2007 exe bir sorunla karşılaştı diyor birisi yardım cı olsun ne yapamma gerek şimdi
centerboys ya bana kimse yardım etmiyecekmi bu dosyayı bu siteden indirdim başka siteden değilki oyu nu açamıyorum vede katılmış olduğum turnuvalarım var lütfen biri yardım etsin ya
centerboys hayır arkdaşım sorunu kendim buldum bu paketteki freckik yamasında bi yer var o proğram z data_32 big bunu silmiş fark ettim bend ebunu buldum bu dosyayı oyun eskisi gibi devam ediyor ne varsa insanın kendisinde var :D