fifa 2007 yi arkadaşımla hamachi den uzun bir süredir oynuyorduk fakat bi kaç ay öncesinden beri network olarak oynayamıyoruz bilgisayarlar birbirini görüyor karşı taraf join yapınca "establishing connection" dedikten sonra "connection failed" mesajı gelmeye başladı.. daha sonra biz de direct ip den oynamaya başladık... birbirimizin hamachi deki ip numaralarını fifaya kaydettik ve hamachi nin ağından direct ip ile oynamaya başladık
herşey iyiydi fakat 1 aydır direct ip yapıyoruz oyun açılıyor oyuna başlıyoruz fakat santra yaptıktan 1 2 saniye sonra "connection lost" deyip oyundan çıkıyor... her seferinde aynı hata... önceleri sorun hamachi den kaynaklanıyor zannettim ve hamachi benzeri bi program yükledim "leaf networks" adında... fakat aynı hatayı yine yaptı yine oyun başlar başlamaz çıktı oyundan... bu sorunu nasıl giderebilirim yardımınızı bekliyorum... (istek forumuna açtım aynı konuyu özür dileyerek buraya da açıyorum bi çözüm bulamadım yardım bekliyorum...)