^^^^^^^^^^^^E.B.™ Team^^^^^^^^^^^^E.B.™ Team^^^^^^^^^^^^E.B.™ Team^^^^^^^^^^^^
______________________________________________________________________
Sayın "UTKU14",
Çalışmanız güzel diyemiyeceğim, çünkü, bizim yaptığımız çalışmayı, yükleyip olduğu gibi geri vermişsiniz.FB_&_GS_Yüzüncü_Yıl_Özel_Formaları
Yapıyorsunuz, bari formanın üzerinde birkaç değişikler yapın,
Hadi onu da geçtik, barii bize haber verin be kardeşim..
______________________________________________________________________
Sayın "SCN Üyeleri", alıntı yapacaksanız, alıntı yapacağınız çalışmaların sahiplerine HABER VERİN LÜTFEN.
Yada, hattaa hiç alıntı yapmayın, mümkünse kendiniz birer çalışma yapın LÜTFEN.
______________________________________________________________________
Birdaha böyle birşey yapılmayacağınızı umuyoruz.
______________________________________________________________________