cerenimokerem arkadaşlar ben oyunu tam anlamıyla yükledim.directx 9 u da yükledim dll le hatası verdi cd içindeki dosyayı da kurdum ama oyun simgesine tıklayınca şöle bi hata veriyo... http://img253.imageshack.us/img253/1542/adsziy3.png lütfen bana bi yardım edin ya