Bosna Hersek'in başkenti Saray Bosna'da düzenlenen 6. Uluslararası Bosna Hersek Cimnastik Turnuvası'nda, Türk cimnastikçiler 2 gümüş madalya kazandılar.
10 ülkeden 25 kulübün katılımıyla 27-28 Nisan tarihlerinde yapılan turnuvada, Türkiye 20 sporcuyla yer aldı.
İki gün süren turnuvada ODTÜ Spor Kulübü'nden 1996 doğumlu Aybike İpekçi ve yine aynı kulüpten 1998 doğumlu Ceren Kaya, gümüş madalya kazanma başarısı gösterdiler.