Voleybol Bayanlar Birinci Ligi Klasman Grubu'nda Galatasaray, Polisan Değirmendere'yi 3-2 yendi. Burhan Felek Spor Salonu'nda yapılan karşılaşmanın ilk setini 25-21 geride bitiren sarı-kırmızılı ekip, ikinci seti 25-17 önde tamamladı. Üçüncü seti 25-18 rakibine veren Galatasaray, dördüncü sette 25-11 ve son sette 15-9'luk üstünlük sağlayarak maçı 3-2 kazandı.