Orjinal Mesajı Yazan: yayin
Orjinal Mesajı Yazan: Michael Owen
Kimsenin Sana Face Verme Gibi Bir Zorunluluğu Yok.:mad:
biz bu siteye bosbosuna üye olmadık herhalde futbol oyunlarını nasıl zevkli hale getiririm diye üye olduk.ayrıca face vermiyorsan vermee:mad:
Bende 4 Tane Var Face Fakat İnsan Gibi İstenirse Veririm.Madem ki İstiyosun Hemen Arkasından Bağırarak Kimse Vermiyormu Diyosun..İnsan Vermek İstese Bile Böyle Yapınca Vermez..Sen İnsan Gibi İste.. Biraz Bekle Verenler Çıkacaktır..;)