http://www.tsk.mil.tr/bashalk/basac/2007/a08.htm
Yoksa sen hala cumhuriyet, demokrasi vb. ilkelerin bu ülkede olduğuna mı inanıyorsun?
Bana göre bunlar 10 Kasım 1938'de bitti, sonrasında habire siyaset kavgaları, ülkenin sömürülmesi, darbeler, darbeler ve ülkenin sürekli geriye gitmesi.
12 Eylül 1980'de ABD eliyle darbe yapan ordu'ya karşı halk tepki mi verdi ki, birkaç gün önce yapılan muhtıraya tepki versin.
Mitinge katılanlardan kat kat daha fazla halk toplulukları neden bu muhtıraya karşı bir tepki vermezki. Onu da geçtik, televizyonu, radyosu, her türlü yayın organı, siyasi partileri, sivil toplum kuruluşları vb. her oluşum niye tepki vermez ki?
Türkiye'yi anlamak gerçekten güç, bir gün televizyon, radyo, internet vb. iletişim kanalları kesilir darbe oldu denilirse herhalde herkes durup düşünmeye başlar.
http://www.sodev.org.tr/AYLAR/MART/12_mart_1971_muhtirasi.htm