tamamda mesela slovenya gibi takımlar veya galler gibi takımlar olmasa derizki tamam olabilir
Ama hollandanın her harükarda olması lazım (düşünün:brezilya veya france veya england ın olmaması gibi)
Yuh be ama olsaydı süpper olurdu
seedorf ,davids ,nistelrooy ,kuyt, stam, makaay, van persie, van der sar, cocu ,heselink bu gibi futbolcuların bi arada olmasına hep özlem duyduk:S:S