FunchaL Arkadaslar Benim kayitli Oyunum Acilmiyor..Kayıtlı Oyunumu Gormesıne Ragmen Oyunu Ac Dedıgımde Masaustune Atıp Oyun Acılamadı Dıyo..Baska Bı Kayıtlı Oyunu Sectıgımde Acılıyo Ama Benım Oyunumu Acamıyo..26 -27 Saatlık Bı Oyundu.. Yardım Edebılırsenız Cok Sevinirim...
CRNL Oyununda sorun vardır. Sen kayıt yaparken oyundan atmıştır yani son kayıtı tam yapamamıştır. Ondan dolayıdır. Yani umudunu kes:(
AhmEt_77 YADA şuan kullandığın oyun hariç bütün kayıtlı oyunları şurdan kaldır C:\Documents and Settings\ahmet\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2007\games işe yaramassa evet umudu kes oyun yanmış demektir yeni oyuna başla
FunchaL Tesekkur Ederim Arkadaslar İlgilendiginiz icin oyunu sildim dedıgınız gıbı yenı oyuna basladım tesekkur ederım tekrar ...