Merkez Hakem Kurulu (MHK), önümüzdeki hafta oynanacak Beşiktaş-F.Bahçe maçını Fırat Aydınus’un yönetmesini kararlaştırdı.
Yılın derbisi için kararını şimdiden veren kurul, FIFA kokartlı hakemlerin formsuz ya da cezalı olması nedeniyle bu görüşe vardı.
İnönü Stadı’nda önümüzdeki hafta cumartesi günü oynanacak olan karşılaşma için kara kara düşünen kurul, oybirliği ile Aydınus isminde birleşti.
Aydınus’un tecrübesini ve form durumunu gözönünde bulunduran kurul, diğer hakemlerin ismini telafuz etmeye gerek duymadı.
Ligde dün oynanan Ç.Rizespor-Ankaragücü maçını yöneten Aydınus’un, derbi öncesi alternatifinin olmadığı bildirildi.
Hafta bitmeden hakem belirliyorlar.... İnşallah yarı final ilk maçı gibi bir yönetim gösterir.