evrekarizma arkdaşlar hemen her takımı denedim. ön yargısız bi karar aldım, **RealMadrid. (4-3-3 taktiği için)**
Neo Konuyu yanlış yere açmışsın. Taşıdım. Sorunun cevabına gelince Manchester United bence. Bu konu daha önce açılmıştı sanki :)
halexx Orjinal Mesajı Yazan: TR_1244 bence chelsea ben bu takımda daha iyi oynuyorum ama siz nasıl oynarsınız bilmem:D chelsea süper ama j.cole ve ruben oynatılması lazım
Imagine ya arsenal'de çok iyi henry'yi ve van persie'yi oynatınca muhteşem oluyor.4-3-1-2 taktiğini yapıyorum ben.
halexx tabi takımlarda güzelde orta sahalar kadar(c.ronaldo.kaka.ronaldinho.beckham.v.b.)defanslarda çnemli(cannavaro.teryy.)gibi takım secerken defansada bakılması lazım
Sometimes Bana göre herzaman en büyük FENERBAHÇE ________________________________ ÇIK ÖNÜMDEN BEŞİKTAŞ BURADA GÜÇSÜZLERE YER YOK. ARTIK SENDE BİL. FENERİ YENMEYE AVANTAJIN YOK
matrockmamy milan tabiiki defansı söylemeye gerek yoq ortasaha ztn dünyanın en geçilmez orta sahası forvete de ronaldo ve kaka züper