Merhaba,
Ben Windows Vista Ultimate 32Bit Türkçe versyon kullanıcısıyım.
Bugün FIFA07 oyunumu kurup oynamak istedim. Kurulumdan sonra crack v.b işlemleri yaptım. Sadece .exe değiştirme işlemi var zaten. Herneyse.. Oyunu açmak istediğimde ilk önce ekran kararıyor, çözünürlük değişimleri oluyor ve sonra masaüstüne tekrar geri dönüyorum. Oyun açılmıyor.
Windows XP 'de oyun sorunsuz çalışıyordu ancak XP ye dönecek lüksüm yok. Vista da devam edeceğim.
Acaba sorun hakkında bir bilginiz yada bildiğiniz bir güncelleştirme, patch v.b var mı?
Yardımcı olursanız çok sevineceğim.
Saygılar.