Orjinal Mesajı Yazan: ĸAdι®_jĸ
Yuh artık.Yuh.Spikerin olduğu konuda bilgiler var zaten.100 kerede özel olarak söylendi.
kardes bence biraz seviyeli konuş!!evet konu önceden açılmış olabilir ama yine böle ifadeler kullanmanı gerektirmez.sırf bu yüzden BAN bile yiyebilirsin.benden söylemesi...;)