Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52
Burak atınca el yok, Anelka atınca, Temiz lig istiyoruz. Alın size temiz lig. Temiz liginizde sizin olsun eniştenizde.
2005 – 06 SEZONU
Sezon başında İstanbul Valisi Muammer Güler ile Futbol Federasyonu Başkanı Levent Bıçakcı’nın da katıldığı İl Spor Güvenlik Kurulu’nun dün valilikte gerçekleşen toplantısında, sert önlemler alınır, bunlar arasında ;
Maç sırasında merdivenler, kesinlikle boş bırakılması,
Stat içinde veya dışında gelişen herhangi bir olaydan ev sahibi kulüp sorumlu tutulması,
Statlara toplu gidiş ve gelişler olması,
Yoğun küfüre karşı, kulüplere saha kapatma cezası verilmesi vardır.
Ne yazık ki özellikle bu son madde bir türlü uygulanamaz.
Konyaspor - Fenerbahçe
Maç sonrası gündemde sadece Anelka’nın pozisyonu kalacaktır. Bu o kadar anlaşılmaz bir pozisyondur ki itiraz edenlerin yarısı faul yarısı el olduğunu iddia ederken ortak bir noktada buluşan insan sayısı çok azdır. Kaldı ki maçın bitimine daha yarım saat kala atılan bu gol, skora doğrudan etki etmemiştir, maça gidişatına ne derece etki ettiği ise Konyaspor’lu oyuncuların profesyonellikleriyle doğrudan ilintilidir. Anelka’ya yapılan ve verilmeyen penaltıdan ise hiç ama hiç bahsedilmez.
Fenerbahçe 1 – Gaziantepspor 0
Hakemler: Cem Papila, Baki Tuncay Akkın, Fatih Gündoğdu
Bir hafta önce usta hakemin tarifini yapanlar bunları bir kenara bırakarak son dakikada Alex’e yapılan açık penaltı pozisyonunu bir yutturmaca olarak değerlendirirler fakat taraflı bir hakemin neden skoru hem de penaltıdan değiştirmek üzere uzatma dakikalarını beklediğini açıklayamazlar.
Bu sezon Verilmeyen Goller
4. Hafta
Sakaryaspor-Fenerbahçe
Hakemler : Kuddusi Müftüoğlu-Ekrem Kan
Maç sonucu : 2-1
** Karşılaşmanın 12. dakikasında Ümit Özat'ın pasıyla defansın arkasına sarkan Tuncay Şanlı'nın attığı gol, Ekrem Kan tarafından ofsayt gerekçesiyle iptal edildi. Pozisyonda ofsayt yoktu.
14. Hafta
Fenerbahçe-Beşiktaş
Hakemler : Vedat Yüksel-Alper Ulusoy
Maç sonucu : 0-0
** Maçın 9. dakikasında Fenerbahçenin soldan kullandığı korner atışında Alex'in ortasını kafa ile arkaya aşırtan Ümit Özat'ın topuna Deivid'in yine kafa ile attığı gol, yardımcı hakem Alper Ulusoy tarafından iptal edildi. Pozisyonun ofsayt olmadığı ve yardımcı hakemin bu pozisyonda, korner köşe bayrağı yanında beklediği görüldü.
17. Hafta
Ankaragücü-Fenerbahçe
Hakemler : Halis Özkahya- Özgür Çetiner
Maç sonucu : 0-1
** Karşılaşmanın ikinci yarısında Deivid'in attığı nizami gol, yardımcı hakem Özgür Çetiner tarafından ofsayt gerekçesiyle iptal edildi. Pozisyon ofsayt değildi.
19. Hafta
Fenerbahçe-Gençlerbirliği
Hakemler : Tolga Özkalfa-Emre Eyisoy
Maç sonucu : 2-1
** Karşılaşmanın 9. dakikasında Kezman'ın attığı nizami gol, yardımcı hakem Emre Eyisoy tarafından ofsayt gerekçesiyle iptal edildi. Pozisyonda ofsayt yoktu.
21. Hafta
Fenerbahçe-Sakaryaspor
Hakemler : Bülent Yıldırım- Ali Saygın Ögel
Maç sonucu : 1-0
** Karşılaşmanın ikinci yarısında Semih'in attığı gol, yardımcı hakem Ali Saygın Ögel tarafından iptal edildi, pozisyonda ofsayt yoktu.
Ekrem Kan
Ne zaman Fenerbahçe kadrosunu güçlendirse, ard arda maçlar kazanmaya başlasa Futbol Federasyonunun tetikçilerinden birileri Fenerbahçe`nin önünü kesmeye çalışır. Aslında bu kişiler yukarıdan aldıkları emirle Fenerbahçe`yi durdurma görevine soyunurlar. Bunu en son 4. hafta Sakarya`da yaşadık. Maçın henüz ilk dakikalarında Tuncay`ın çok net golüne ofsayt bayrağı kaldıran, Sakaryaspor`un ise 1-0 öne geçtiği net ofsayt golüne bayrağını kaldırmayan Ekrem Kan bunu Fenerbahçe`ye ilk defa yapmıyor. Maçın 2. yarısında gole giden Tuncay`ın Sakaryaspor`lu son adam tarafından tekme tokat düşürülüşünü ise sadece sarı kart ile geçiştiren Kuddusi Müftüoğlu`nu hiç saymıyoruz bile.
Ekrem Kan daha öncede çeşitli maçlarda Fenerbahçe aleyhine bayrak kaldırması için görevlendirilmişti. 2004 sezonunda Samsunspor ile oynadığımız ve zorlanarak 2-1 kazandığımız maçta yine Tuncay`ın net ofsayt olmayan bir pozisyonuna bayrak kaldırıp Fenerbahçemiz`in olası bir golünü engellemişti. Aynı maçta Samsunspor`un ofsayt golüne bayrak kaldırmayan Adil Sinem, Fenerbahçe`ye neler yapabileceğini göstermişti.
Ekrem Kan bununlada kalmayıp aynı sezon Akçaabat Sebatspor ile oynadığımız maçta 2 net golümüzü ofsayt gerekçesiyle iptal etmişti.
Yine aynı Ekrem Kan, ondan önceki sezonda Fenerbahçemiz`in Bursaspor ile oynadığı maçta garip ofsayt kararlarıyla herkesi çileden çıkarmıştı.
İşin ilginç tarafı Ekrem Kan, Sakaryaspor'un ilk golünün ofasyt olduğunu itiraf etmesi....
Haluk Ulusoy
Seneler önceydi Türkiye Kupası rövanş maçında Trabzon'da TD müz Otto Bariç'in sırtına isabet eden kaldırım taşı sonrası fenalık geçirmiş ve maç devam ederken hastaneye kaldırılmıştı..
Takımız ise bu yaşananların şokuyla sahadan çekilmişti.
Bu olay sonrası sayın Haluk Ulusoy ne yani MAGNUMLAMI ATEŞ ETTİLER diye buyurup sahadan çekilen takımımıza 2 sene Türkiye Kupasından men cezası verilmişti..Ayrıca federasyon maçı 3-0 hükmen aleyhimize açıklamıştı...
Şimdi ne olduda seneler önceki maçı gündeme taşıyorum..
Geçen haftalarda Real Betis-Sevilla İspanya Kral Kupası maçı oynandı Sevilla TD ne isabet eden 1.5 litrelik dolu su şişesi nedeniyle hastaneye kaldırıldı..Sevilla sahadan çekildi..
Sonuç nemi?
Real Betis kulübüne 3 maç saha kapama cezası verildi ve maçın tekrarına karar verildi...
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: playaanil
Allah Allah bu sene ama agirlikla gecen sene elle kolla gol atan 90+5 lehine Penalti calinan ve daha sonra yine sampiyon olamiyan takim siz degilmiydiniz.Fener bunu hep yapiyo 100. Yül fiyasko olmaya basladigi icin:Uefa Kupasindan
elediler Türkiye Kupasindan simdi Sampiyonluk da sallaniyor.Kisacasi Fener yine hic bir Kupa alamamanin Korkusunu yasiyor