F.Bahçe'den taraftarına mektup!
Fenerbahçeli futbolcular, taraftarların şampiyonluk sözü verdi. Fenerbahçeli futbolcular adına idari menajer Volkan Ballı'nın taraftarlara yönelik yazdığı mektup, sarı lacivertli taraftarların resmi sitesi www.antu.com internet sitesinde yayınlandı...
Fenerbahçe, Beşiktaş'ı konuk etti ve bir golle maçı uzatmalara taşıdı. Ama tur atlayan Nobre ile golü bulan Kartal oldu.Mektupta, özetle şu görüşlere yer verildi:
''Dünkü maçta bize destek veren ve 90 dakika boyunca tezahüratlarıyla hiç susmayan taraftarlarımıza da ayrıca teşekkür ediyoruz. Futbolun sadece sahada oynanmadığını ve emeklerimizin nasıl çalındığını taraftarlarımız olarak sizler stadımızda ve ekran başında seyrettiniz. Yapılan haksızlıklara ve çalınan emeğimize karşılık cevabımızı bundan sonraki maçlarda sahada vereceğiz. Fenerbahçe Profesyonel Futbol Takımı oyuncuları olarak sizlerden ricamız, sahada oynayan bizlere maç boyunca desteğinizi verin. Biliyoruz ki düşmanlarımıza karşı yegane koruyucularımız sizlersiniz. Beş hafta sonra şampiyonluk şarkılarını Cadde'de hep beraber söylemek için sizlerden hep destek tam destek istiyoruz. Sizin için 100. yılda şampiyonluk kupasını almaya da söz veriyoruz. Destek sizden kupa bizden.''