UTKU14 büyük harfle ''soccercenter1'' şifre küçük harfle ''admin'' (tırnal işaretleri y0k) Herkesi beklerim Emeğe Saygı
DJ_EMaREa Evet ağı kendimiz mi kurucaz, veya nasıl yapıcaz? Sayın "UTKU14" yardım edersen seviniriz.:) __________________________________________________________________ Şimdiden TEŞEKKÜRLER...:)
UTKU14 arkdaşlar hamachide başka ağa katıl kısmına giriyoruz ve ağ adına SOCCERCENTER1 yazıyoruz şifremiz: admin ve bu kadar Herkesi beklerim Emeğe Saygı