zivana beyler su oyunda bı tus deıstrmeyı yapamadım bilen yardım edeblrse sevinirim.tabi deiştirilıorsa;)
Dio Hudson ark bu nba07 de topu bi kaptırdımmı bidaha alamıyorum acaba bunun için bir tuşa baılı tutuomuyuz Örnek : fifada d ye basılı tutmak gibi