Sihdi Fifada multiplayer oynamak istiyorum Fakat olmuyor Hamachi yi denedik normal ip adress ten girdik bi türlü olmuyor Rakibi Bulamıyor hostta olamıyorum :S Sizce Nasıl Çözeebilirim :S
LuNaT1C durum karmaşık ama bir şeyler söyleyeyim seni fifa portlarını açman lazım.bu verdiğim siteden modemini bul nasıl açacağın resimli anlatılıyor. http://portforward.com/routers.htm