Bugün Bursa'da başlayacak olan Bayanlar Futbol Ligi Play-Off maçlarında mücadele edecek olan Elit Çimenspor İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin kulüpleriyle ilgilenmemesini protesto etti.
3. Lig’e terfi maçlarına gidecek amatör kulüplere 25’er bin YTL yardımda bulunan İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin kendilerine el uzatmadığını dile getiren sporcular, bu ayrıma tepki olarak son antrenmana yüzlerine sakal-bıyık çizerek çıktı.
Hatırlanacağı üzere İzmir Büyükşehir Belediyesi iki hafta önce şehrin Süper Lige çıkma ihtimâli olan tek takımı Altay'a da yüklüce bir para yardımında bulunmuştu.