emre_100 FİFA 07 yukledim fakat ne spiker konuşuyo nede şarkılar çalıyo dosyaların içinde şarkılar da gozukuyo.sesler son ses ama yıne çalmıyo ne yapmam gerekiyo lutfen yardım
halexx Orjinal Mesajı Yazan: emre_100 FİFA 07 yukledim fakat ne spiker konuşuyo nede şarkılar çalıyo dosyaların içinde şarkılar da gozukuyo.sesler son ses ama yıne çalmıyo ne yapmam gerekiyo lutfen yardım senin yapman geren kardeş fifa 07 cd in varsa aidio_big ve eng_big dosyalarını oyunun kurulu olduğu yeri bulup oraya yapıstırmak.