Peshayat adamın düşünce süper düşünü.arkadaşlar geliyo..pes oynuyolar 6 kişi...o arada ekmek kızartıyo tost kola flan :D :D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Seri üretimi yapılıyor mu? :D evet.Avrupa'yla aynı anda Türkiye'de :D süper bu ya :D