Orjinal Mesajı Yazan: berk_ehan
Arkadaşar Call of Duty 3'ü yükledim fakat giremiyorum.Could not load OpenGL make sure that you have the latest driver for video card from the manufacturer's web site yazısıyla karşılaşıyorum.lütfen
yardım
1)Sen kaç yılında yaşıyorsun??çnkü Cod 3 dha çıkmadı senin aldığın COD 1 e yapılan 1 ekleme paketi...hatta oyun rusca...
2)OpenGL dediği için Ekran kartın sorun..Sürücülerini yenile;)