pasaaslan ya baba ben menajer lik te maç başı kendi evimde oynadım zaman 158 bin euro alırdım h.şükür hasan şaş ve ayhan emekli oldu maç başı 40 bin alır oldum ben daha çok beklerken mantıksız şekilde düstü neden hayat çok güzel ya