furrkan5 başlarım pes 6 na da sanada insan **********FIFA 07************* OYNARRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: furrkan5 başlarım pes 6 na da sanada insan **********FIFA 07************* OYNARRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: sanane isteyen istediğini oynar .Sorununa gelince bununla ilgili sabit konu var .Ama c/prog files/konami/pes6/settings den ayarlayabilirsin.Eğer klavye ve kolla oynayacakasan ordan player2'ye kolu seç.İkisi de kol ise biri player 2 biri player 3 olcak yanlış hatırlamıyosam eğer