abi var ya ne ogrendim biliyo musun ?
- soyle gülüm
- abi arnold scwarzeneger var ya
- eee?
- abi o sivasliymi$,arnold sivastanegezer derlermi$,sonradan oyle olmu$ adi yurtdi$ina gidince.
-abi bu sourtimes'in arka rengi ne?
-sari
-ne sarisi?
-yasa tasarisi
lisede hoca'dan izin istenir...
-hocam basim agiriyor. derse girmesem olur mu?
+aspirin al bitane.gir derse.
-hocam aspirinle gecmez. sinuzitim var benim!
+cosinuzutün de var mı?
-.....
-beckham'la geçirilen bir güne ne denir?
-hımm. bilemedim valla. nedir?
-david (day with) beckham.
-kelimelerim kifayetsiz sana.
-abi araba namaz kilarmi yaa?
-kilmaz abi?!?!
-ama renault clio ..!!*
a: ozel okulla normal okulun farki nedir?
b: mesela siz " ali gel " yaziyorsunuz ya..
a: evet??
b: biz " ali " yazip 3234'e gonderiyoruz. ali geliyor...
a: ?!#!#$%!
-ne konuşuyosunuz?
-havadan
-sudan
-lübnan
-pakistan
-öööö..
-77 niye ikiye bölünmez kız berna
- tek sayı da ondan
-ondan değil.
-neden peki?
-sevenler ayrılmaz da ondan ahaha
what is organ?
- organ is a sanayi.
- alo kuyumcu mu
- evet buyrun
- benim kuyumu siz mi kazıyosunuz?
peh.
- sana büdünün selami var
-hangi büdü
- inyakenabüdü.
-bi tarafını mı kestin?
-yooo nolduki?
-hıyar koktuda etraf.... anuhahahahah
- hacı allahtan maaşı nasıl istersin ?
- tırla isterim, kamyonla isterim ?
- maaşallah diyerek istersin
- istifa ediyorum lan !
- ahahah
erkek erkeğe yanen yemeğe ne denir?
-->menemen
-en uzun minubus hattı hangisidir ?
-kartal tibet
-abi erolu gordunmu? mihe mihe..
-hangi erol?
-profiterol miheihe ieeh hehe..
-pek guzel..ersini gordunmu sen ersini?..
-yok abi hangi ersin?
-allah belani versin!..
hacı ben ilk görüşte aşka inanmıyorum
- neden lan ?
- miyopum ***** koyim ...
- hahaha balta
-sen kolayı seçtin tamam...ben ise fantayı..
öğretmen: söyle bakalım senin adın nedir?
1.öğrenci: fatih hocam
öğretmen: oku bakıyım fatihayı
1.öğrenci: elham......
öğretmen: aferin.. senin adın nedir?
2.öğrenci: yasin ama arkadaşlar bana genelde kevser der.
a: kardan adam yapalım mı?
b: hayır istemiyorum.
a: zarardan adam yapalım o zaman!
b: ..
a: ..
b: bi ***tir git!
a: haklısın..
-iett söförü istifa etmiş.neden??
-??
-paso gösteriyorlarmış
- bak bak, kim geldiiiii???
- kim geldi lan?
- gına
- ıyyyyyyyy
duydunuz mu öss sorularında 4 şık bir de rüküş varmış...
-hemşiranım bu yeni hastamız kim?
-halide edip
-nesi var?
-adıvar, hihohohaaaaaa!
-bir hemşire böyle gülmemeli! yazık
-
ben yürüyelim diyorum, gerard depardieu*
-kimya dersleri kaldiriliyomus..
+neden?
-kim oldugunu bulmuslar yihyihyih..
-dost acı söylermiş, olm çek ordan iki adana bol acılı olsun...
ben aydan sener
- bende dunyadan ali
-abi senin burcun ne?
-kova
-kaç kova..muhaaahaa
-anna kornikova, aldın mı?
vs.uzar gider yeter bu kadar:)