Bu yamayı yükledikten sonra bütün sahalar yemyeşil oldu tamam.ama bi kaçında sorun var.
Mesela oyun sağ kanatta oynanıyosa sol taraf.sol kanatta oynanıyosa sağ taraf acayip kötü gözüküyo,nokta nokta izler var.bu durum old trafford ve bir iki stadta daha var.bu sadece bende mi böyle yoksa sizlerde de böyle mi?
tşkler...