KalkVeSavas http://www.hersenscheet.com/loituma.php bu kadar tatlı bir şarkı ,bu kadar güzel mi sölenir.yorumlarınızı bekliyorum,sonuna dek dinleyin.
Ayrton Senna Da Silva Daha önce sanırım Mizah bölümünde verilmişti. Şarkı güzel ama bitmiyor :D İnndir
cracks flasın üstüne sağ tıklayım sürekli rewind-forward-back yapın sürekli.daha çok kişi size şarkı sölesin:D:D:D