jsparroww Arkadaşlar fifa07 için creatıon master programıyla stad yapmaya çalıştım ancak olmadı.yaptığımda ya başka stadın üzerine oluyo yada sadece resmi gelip stad aktif olmuyo.bu konuda yardımlarınızı ve acıklamalarınızı bekliyorum.....