savnik Arkadaşlar ben creation centre 2007 ' yi yükledim içine oyuncu falan yaptım ama fifa 2007 yedime bakıyorum bakıyorum oyucu ve kulüp oluşmamış oluşması için ne yapmam gerek.
RodeoBoy Tools'a tiklayip - Regenerate fat and bh'ye basacan - ve ensonda Save yapip cikacaksin bildigim kadariyla böyle