http://www.vidivodo.com/video.php?myvideo_id=4317
Gol Olmasa İçim Yanmıcak:D
Uyy anamm gettü :D(tarihe bakın falan demeyin nostalji yaparken yorumsuz kalmış da:o)
ben de tam dicektim daha önce verildi diye, eskiymiş zaten meğer :D
:o :D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: