Hayko_777 ya bende ispanyolcası var şimdi.Eskiden ingilizcesi vardı,silinmişti indirdim yükledim ingilizce değilmiş,ispanyolcaymış,oyuna bi şey eklemek istediğimde anlamıyorum.lütfen ingilizcesi olanlar upload etsin burda paylaşsın.çok makbule geçer.