ŞANLI_ **varya çok pis küfür etcem şmdi ama saygım var ben kmsede kusur aramıyorum gerçekten 11 oyuncuda hereşyiyle oynuo ama işte yyemin ediyorum top sevmiyor bizi böle şansın ben !!!!!**
03Gs1905 Aziz Yıldırım basmıştır küfürü Demirören ve arkadaşlarına.. Herkes bizim Canaydın gibi pısırık değil ki?İstifa et Canaydın artık BAYDIN.. ;)
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® varya çok pis küfür etcem şmdi ama saygım var ben kmsede kusur aramıyorum gerçekten 11 oyuncuda hereşyiyle oynuo ama işte yyemin ediyorum top sevmiyor bizi böle şansın ben !!!!! dogru söylüyorsun ama defans'in bir anlik dikkatsizligi sizin icin herseyi bozdu...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Rogerio_Deivson Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® varya çok pis küfür etcem şmdi ama saygım var ben kmsede kusur aramıyorum gerçekten 11 oyuncuda hereşyiyle oynuo ama işte yyemin ediyorum top sevmiyor bizi böle şansın ben !!!!! dogru söylüyorsun ama defans'in bir anlik dikkatsizligi sizin icin herseyi bozdu... Yaa takım artistlik yaptı 2. yarıda ya cömertçe o pozisyonlar harcanır mı ? ama kahvede yanımdaki çocuga dedm bjk her türlü atcak die attıda belliydi ama haketmedik biz bunu ya
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Yaa takım artistlik yaptı 2. yarıda ya cömertçe o pozisyonlar harcanır mı ? ama kahvede yanımdaki çocuga dedm bjk her türlü atcak die attıda belliydi ama haketmedik biz bunu ya ilk yarı biz iyi oynadık ikinci yarıda siz süper oynadınız ama dediğin gibi atamadınız...
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orjinal Mesajı Yazan: Rogerio_Deivson Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® varya çok pis küfür etcem şmdi ama saygım var ben kmsede kusur aramıyorum gerçekten 11 oyuncuda hereşyiyle oynuo ama işte yyemin ediyorum top sevmiyor bizi böle şansın ben !!!!! dogru söylüyorsun ama defans'in bir anlik dikkatsizligi sizin icin herseyi bozdu... Yaa takım artistlik yaptı 2. yarıda ya cömertçe o pozisyonlar harcanır mı ? ama kahvede yanımdaki çocuga dedm bjk her türlü atcak die attıda belliydi ama haketmedik biz bunu ya atamayana atarlar diye klişe gerçekleşti işte bu sene de olmadı .