**Sambacılardan Kartal'a müjde**
**Beşiktaş, Fenerbahçe ile oynayacağı Fortis Türkiye Kupası yarı final rövanş maçının hazırlıklarını tamamlayarak kampa girerken, Bobo ve Nobre'den müjdeli haber geldi.**
Siyah-beyazlılarda, sağ dizindeki ağrıları nedeniyle bugün kontrol amaçlı MR'ı çekilen Bobo ile sakatlığı geçen Nobre'nin, yarınki karşılaşmada forma giyebilecekleri açıklandı. Sakatlığı süren Koray'ın ise derbi maçta oynayamayacağı bildirildi.
Teknik direktör Jean Tigana yönetiminde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda, siyah-beyazlılar pas ve dar alanda çabukluk çalışmalarının ardından, taktik ağırlıklı çift kale maç yaptı.
Nobre takımla birlikte antrenmana çıkarken, Koray, takımdan ayrı, fizyoterapist eşliğinde çalıştı.
Teknik direktör Jean Tigana'nın, tüm oyuncuları kampa aldığı bildirildi.