Ya ben bu tartısmaya son vermek istiyorum ama bu pozisyonda resmen SAÇMALIYORSUN!
Bu forumda taraflı tarafsız kime sorsan Serdar numara yapmıs der ya da demek ister.
Ben böyle saçma sapan bir tartısmaya devam edip seviyemi düşürmek istemiyorum...
">
pozisyonu bir daha izleyin bana hak vereceksiniz!!