ogulcan_g ekran kartından kaynaklanıyordur.bendede öyle hatta pes 5 bile öyleydi.yeni ekran kartı alacam zatn sanada yeni almanı tavsiye ederim
fozdemir Oynanabilirlik açısından diyorsan evet ps2 ye göre yavaş. Keşke ps2 gibi seri olsaydı oyun. Ama grafik açısından donma var diyorsan arkadaşa katılıyorum.