savnik Arkadaşlar ben fifa 2007 ye stad yapma programı ile stad yaratak istiyorum bildiğiniz stad yaratma programı var ise fifa 2007 için vere bilirmisiniz saygılar.
uurture rhino 3d yi kullan sen yada pesten fifaya stad çevir ama bende bi türlü çözemedim pesten-fifaya stad çevirmeyi
uurture benim bildiğim rhino var zaten herkezde onu kullanıyor.sende onla başla alman sitelerine gir orda resimli anlatıyorlar
Anxiety Burdan! Azıcık araştırma ruhunuz olsa herşeyi bulacaksınızda.O ruhu başka şeylere saklıyorsunuz.
saitreis27 bana da yardımcı olur musunuz bn yama yaptım türkiyedeki statlar gitti kalecilerin forması değişti ne yapmam lazım sadece stat lazım