fifa 08 de neler olmalı tartışalım
-stadlar aslına uygun olmalı seyirciler daha gerçekçi yapılmalı ösrneğin stamford bridssge aslına uygun değil
-kamera açıları yenilenmeli
-hakemlerin oyun içi aktiflikleri artırılmalı
-yedek kulübesi ve teknik drektörler aslına uygun düzenlenip oyun içinde görünmeli şampiyonlar ligi gibi değil çünkü o bir hayal krıklığ
-oyuncu yüzleri düzenlenmeli ve oyun içinde daha çok faul olmalı oyun teekrar olamktan çıkmalı
-maçlara başlamadan önce oyuncular çıkıp ısınmalı
-devre aralarında stat göstrerilmeli ve müzik çalınmalı
-kenar hakemleri oyunda aktif bulunmalı
-lig ve kupa isimleri orjinaline uygun olmaklı örneğin ingiltere carling cup oyunda lig kupası olarak geçmemeli
-menager mod daha detaylı yapılmalı
-reklam panoları elektrikli olmalı ve takım sponsoruna göre değişmeli mengermod dahil
-statlar çoğaltılmalı ve aynı kare stili felan bunlar çesşitlendirmeli
hadi EA beni şaşırt ve yap şu hayalimdeki oyunu fifa08 daha güzel olacak...................