gilbertosilva Arkadaşlar bilmiyorum daha önce söylendimi ama Kamerun ve Almanyayla maç açınca windows hata verio oyun kapanıo nedeni ne olabilir Acaba bu ülkelerin tarihi nedenlerinden mi sömürgecilik falan
Parasetamol Orjinal Mesajı Yazan: gilbertosilva Arkadaşlar bilmiyorum daha önce söylendimi ama Kamerun ve Almanyayla maç açınca windows hata verio oyun kapanıo nedeni ne olabilir Acaba bu ülkelerin tarihi nedenlerinden mi sömürgecilik falan :D Huahaha... Bilimsel bir yaklaşım. :)
gilbertosilva Arkadaşlar forumda verilmişti galiba ama bi türlü bulamıorum kitserver için tüm formalar varmı varsa lütfen linkini yollayın (ama sadece forma)
Parasetamol Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Formaları kontrol et.. ;) Formalarda bir sömürü olabilir tabi :)
EpSoDy evet bendede bazı maclarda yapıyo pes6 exe. hata diye cıkıyo bazı stadlar hatalı olabilir kitserver kullanıyosan reset cek kitserver a arkadasın dedigi gibi ;)