tresh ** rhino ile yapılan stadı pes5 veya 6ya eklemeyi bilen var mı?Kayasin artık siteyle ilgilenmiyor sanırım bu konuda yardıma ihtiyacım var.kendi yaptığım stadlar var yardım edebilecek olan var mı?**
dhn stad yapımı için kullandığın programların linkini verebilir msn acaba? heves ettim, ben de deneyecem... :)
tresh **stadın çizimi için sadece rhinoceros programı kullanılıyor,asıl problem oyuna atmakta birkaç program gerekli oyuna atmayıda başardım sonunda birtek taraftar ekleme olayı kaldı. **