oktayın golü de bi o kadar güzel ama şunlarıda hesaba katın 2 sinin de yaşları kaç bu 1 2.si messi yi (bu maçı bırakın bu golüde unutun)izlemek mi daha bi keyif veriyo oktayı izlemek mi bi düşünün.
BU yazıda amaç Oktayın golü kötüdür iyidir kıyaslaması yapmak değil farklı açılardan da bakmaktır;)